Gestiune Magazin
Imperial Pos & Retail este soluția ideală pentru informatizarea oricărui tip de magazin, de la afaceri familiale până la magazine de orice tip și supermarketuri.
Imperial POS & Retail a fost dezvoltat împreună cu experți contabili și proprietari de magazine pentru a face gestionarea unui magazin simplă și eficientă. Este un program complet de gestiune marfă și contabilitate primară, care oferă o imagine clară asupra aspectelor legate de vânzare și gestiune. Vinde rapid și eficient atât în magazin cât și pe teren.
Programul este compatibil cu majoritatea caselor de marcat existente și perfect adaptabil cerințelor comercianților mici și mijlocii.
POS & Retail automatizează cele mai frecvente operațiuni de vânzare și furnizează informații esențiale în activitățile de contabilitate și gestiune. Programul poate fi învățat rapid și oferă posibilitatea de configurare facilă a categoriilor de produse, a discounturilor și a butoanelor rapide de vănzare, fiind complet compatibil cu o gamă largă de echipamentele de retail.
Din caracteristicile de bază: vânzare pe bază de scanner pistol sau omnidirecțional, preluare automată greutate din cântar, trimitere articole la cântare self service, comunicare afișaj client, comunicare pos-uri bancare, acceptare carduri de fidelizare.
DESCARCĂ DEMO COMANDĂ APLICAȚIA
Raport vanzari din interfata de vanzare:
Interfata BackOffice:
Receptia produselor:
ht
https://www.programegestiune.ro
https://www.programedegestiune.ro