Procedura de fiscalizare a caselor de marcat – SUNSYS GRUP –
Procedura de fiscalizare a caselor de marcat – SUNSYS GRUP – Vending
Pasul 1. Achiziționarea casei de marcat.
Pentru aceasta vă rugăm să consultați ofertele noastre de pe site-ul sunsys.ro
Pasul 2. Intocmirea dosarului pentru fiscalizarea casei de marcat
Intocmirea unui dosar care trebuie depus prin SPV (Spatiu Privat Virtual, ala ANAF):
- atentie terbuie sa aveti inregistrata Societatea in SPV (obligatoriu În Monitorul Oficial al României nr. 857 din 31.08.2022, Partea I, a fost publicată Ordonanța Guvernului nr. 31/2022, pentru modificarea și completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală – care in relatia cu ANAF trimiterea sau primirea de documente este posibila doar prin SPV)
Actele necesare pentru întocmirea dosarului sunt:
ACTE NECESARE PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT – VENDING:
Actele firmei dumneavoastră:
- Copie CUI
- Copie CIF (Pentru plătitorii de TVA)